V42 (41+0)

Idag gick vi upp halv åtta, tog den dagliga morgonpromenaden, jag har vikt ihop tvätten och frukost är intaget nu. 

Molly har krupit ihop vid mina ben och sover igen. Det va kallt ute så pluttan låg och skakade så en filt och allt blev bättre. 

Idag gick vi in i vecka 42 (41+0). Just nu känns de som att vi aldrig kommer bli föräldrar och jag skulle vilja sätta mig i ett hörn och gråta tills det är dags men de hjälper ju inte jag vet, men man känner sig sviken för man har fokuserat så mycket på datumet att det bara känns tungt nu. 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Håll ut Jenny!!!! Det är det värt, sen kommer världens bästa belöning😊 Ni har så mycket kul framför er, och snart mycket snart och när du minst anar det vill knoddas kika ut till verkligheten. Men just nu ligger bebis och gottar sig i magen och väntar på den perfekta dagen att överraska er. Tryck på en bra film, mys så mycket du kan i soffan och när bebis är redo då kommer den. Jag håller tummarna för att du ska slippa vänta så mycket mer på ert fina mirakel! Kram

Svar: Tack fina Sandra. Ska försöka se de positiva för det är ju som sagt inte långt kvar nu och mycket plats finns det inte heller så vi får hoppas den vill ut snart :). Kram
Jenny Rosén

2013-10-01 @ 10:00:57
URL: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0