Våran tjej <3

Märks att jag inte tittade igenom vad jag skrev igår men så kan det vara. 

Natten började lite krångligt, lilltjejen va inte nöjd med något och spydde upp maten när vi skulle lägga oss och sova. Blodsockret blev då långt men dem behövde inte höja droppet så vi ligger på lite lite nu. Men nu efter tre matningar är vi på samma bra värden igen så dem kanske kan sänka och till och med ta bort de idag pratade dem om. Vi hoppas på de bästa, bara lillstumpan blir bra. 

Nu har vi börjat komma in i lite rutiner här med matning och så. Jill är för det mesta nöjd med mat, ny blöja, lite mys med mamma och pappa sen sover hon så skönt i sin lilla säng. 

Igår när hon hade somnat i sin säng och va mätt i magen så skulle Andreas krama mig innan vi skulle lägga oss och sova också. Då snosar han så mycket så jag undrade vad han höll på med, då säger han : åh det luktar ju Jill. Världens bästa pappa till våran skorpa kan jag säga, aldrig sett han så stolt någon gång. 

Andreas har åkt hem en sväng men är tillbaka om någon/några timmar. Vi saknar honom redan. Snart hoppas vi på att vi får åka hem hela familjen <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0