Äntligen fredag

Somnade väldigt tidigt igår. Men jag vaknar ju tyvärr varje gång jag ska vända mig eftersom jag inte är så smidig. Drömmarna va helt konstiga också, man blir ganska förvirrad av dem med men jag känner mig utvilad idag. 

Andreas sover och jag tänkte låta honom sova till halv tre om han inte har vaknat före. Han va hemma halv åtta och somnade säkert åtta. Men det är svårt det är ju så underbart att ha honom hemma. 

Senare på eftermiddagen ska vi till Andreas päron och äta mat och gratta Roger som fyller år idag. Sen tror jag vi ska till Ulrika och Jonas men vet inte riktigt än. Andreas ska få ringa och kolla läget sen tänkte jag :). 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0