Audi

Besiktningen på våran älskade Audi gick fint. Sen på fredag ska den lämnas in för service sen är den fixad igen. Tråkigt för Andreas som får lov att ta min bil som drar 1liter milen om inte mer istället för att ha audin som drar 0,6liter milen men skönt för mig som får njuta av bilen lite. Älskar den verkligen. 
Världens bästa överraskning som Andreas åkte och köpte sen visade eftersom jag älskar Audi så gjorde han en väldigt bra val min man. 

Har vilat i någon timme. När jag kom hem blev de en promenad med Molly, in med henne i duschen sen la vi oss. Både Devil och Molly har jag som sällskap i sängen. 

Ska ta och äta något, blir gröt och macka så blir de mat senare :). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0