Dryga katter

Vilken natt. Varit upp på toa flera gånger haft både en dryg Devil och Lusifer som har skrikit och ska ut sen in. Lusifer fick lov att gå ut vid sex imorse så jag skulle få sova lite till. Vad är de med dem? Mitt humör är inte de roligaste när dem håller på så där. Vaknade sen vid nio av att Devil skrek och skulle ut, va bara att kliva upp så Molly har fått en promenad och vi alla har ätit frukost. 

Idag ska jag bara vara hemma, eller audin ska köras till verkstaden. Ska inte göra mycket alls, mest vara själv känner att jag behöver de. 

Underbart väder dessutom, älskar när de är grått. Jag har längtat hela sommaren efter detta väder. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0