En dag hos mamma

Dagen har tillbringats hos mamma. Go mat, en lång promenad och trevlig sällskap tackar man ju inte nej till. 
Va ju ljusparty där idag och självklart blev de ljus beställda, mina favoriter hade kommit så va bara tvungen så de finns på lager här hemma. 

Nu blir de inte att göra så mycket. Har tänt ljus här hemma. Molly tuggar ben och katterna är ute och härjar. 

De gick bra hos barnmorskan. Allt är bra med den lilla i magen och mitt blodtryck va bra. Så skönt. Hon klämde på magen och sa att nu är de verkligen inte mycket plats kvar, jotack jag lovar att jag känner de. Känner mig helt öm vid revben för att bebisen trycker där så men de är de värt :). 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0