FREDAG

I morse gick vi upp tidigt. Kvart i sju. Andreas ringde och väckte mig då för vi skulle in till Norberg när han kom hem, sen Fagersta sen handla hem frukost. Andreas somnade runt tio och sov till nu. Sa åt honom att gå och lägga sig igen men han va pigg sa han, vet inte jag men de blir en tidig kväll idag :). 

Vi är väl hemma till fyra sen rullar in mot Norberg för att tillbringa några timmar med Andreas föräldrar sen ikväll blir de film, läsk, chips och dipp. En mycket bättre fredag som jag ser fram emot än förra. 

Har varit lite små irriterad på vissa människor några dagar nu. Herregud va med gnäll över precis ALLT. Jag tycker inte jag har gnällt så himla mycket under min graviditet medans vissa gnäller på de minsta lilla. Herregud klart de mest blir jobbigt men kroppen förändras, vad hade ni räknat med?. Men att höra/läsa samma gnäll VARJE dag börjar man fundera. Har ni inget bättre för er? Nej usch man lägger ner massa energi på att reta upp sig men vissa går över gränsen. 

Andreas sitter vid datorn och betalar dem där underbara räkningarna som är så roliga varje månad ;) så ska vänta på att han är klar sen kanske föreslå att vi ska åka till mamma innan vi ska till hans päron :).

Ha en bra fredag :) 


Min trött groda igår :). Alltså blixten på iphone är ju inte den bästa måste jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0