Fredag kväll

Kväller strax. Katterna har jag kokat fisk åt och Molly har fått ben, lite fredagsmys för mina bästa fyrbenta vänner. Devil blir helt galen när jag kokar fisk så brukar se till att hon är ute men hon låg och sov så tänkte att jag kunde passa på, men där misstog jag mig. Hade en tjej som satt klorna i mig, skrek, sprang vid bena. Söt är hon min lilla tjej. 

Ikväll blir de film, skulle gå någon film på trean som de va länge sen jag såg så ska göra popcorn och ta lite cola till de tänkte jag och tända massa ljus. Man måste ju mysa till de lite fast min favorit inte är hemma. 

Imorgon funderar jag på ifall jag ska byta gardiner här hemma. Vet dock inte vilka jag vill ha vart. Vi får se vad dagen bjuder på, kan ju bli helt andra planer. 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Om en vecka kommer vi till Norberg, då har jag RÄKNAT MED bebis mys!!! Så om jag får önska vill jag att bebisen kommer under helgen eller i början av nästa vecka!!! Kom igen nu pyret, KOM UT!!!!!!! Kram på dig Jenny, syns vi hos farmor?

Svar: Haha det gör vi med. Bara tre dagar kvar till BF så den borde komma vilken dag som får vi hoppas :). Ja hon ringde idag. Bara vi inte ligger på förlossningen just då så kommer vi :D. Kram, hälsa alla hemma <3
Jenny Rosén

2013-09-20 @ 21:24:43
URL: http://www.oddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0