Göra om

Åh vad jag är sugen på att möblera om här hemma. Jag skulle vilja ha nya hallmöbler och flytta om allt, de går inte att göra på så mycket annat sätt än så vi har nu. Vardagsrummet skulle jag också vilja vända runt på något sätt, ta upp den nya tv:en i källaren (kommer min man ALDRIG gå med på) och bara fixa. Men samtidigt får jag inte bära för tungt heller. Jaja dammsuger ska få sig ett varv idag iaf. Turbo och Molly busa igår så varje leksak ligger på vardagsrumsgolvet och hår. Men de gör mig inget :). 

Andreas sover fortfarande. Han ska ju jobba natt så ska låta honom sova. Somnade halv fem i morse tror jag, äcklig halsbränna från helvete. 

Annars idag blir dagen lugn. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0