Härlig dag

Sitter ute på altan i hängstolen. Jag och Molly har precis landat hemma efter en härlig långpromenad i skogen. Men varmt blev de. Så dörren får stå öppen så lilltjejen kan ligga ute på altan och svalka ner sig.

Så underbart att kylan börjar komma, låter ju hemskt men som jag har längtat. Nu på kvällarna och på morgonen när man går ut fryser man ju. Underbara årstid. Jag och Andreas köpte även nya ljus när vi va på Ikea i torsdags som ska invigas här någon kväll. Undra hur mycket ljus vi egentligen har men nu på hösten/vintern går de ju åt. De är nog den enda stället på Ikea som Andreas tycker är okej, att hitta ljus som luktar gott.

Idag mår jag helt okej. Sov även hela natten. Vaknade sju sen somnade jag om till halv tio. Så skönt och jag känner mig utvilad och de va nog hundra år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0