Kväller

Så himla typiskt. Nu på kvällen har smärtorna försvunnit och jag känner mig glad igen. Så har plockat lite men är så himla trött också. Hungrig som ett svin men då kommer smärtorna tillbaka, om det inte är bättre imorgon får jag ringa och fråga vad jag ska göra. Tråkigt att ha ont så man inte orkar göra något nu sista tiden och när man är ledig.

Imorgon kväll om jag mår bra ska jag över och ha brudkväll med Viola och Agnes. Idol och Hollywood fruar står på schemat. Agnes blir även en hel månad imorgon så det måste firas. Helt sjukt va fort de gått.

Nu ska jag göra kväller här hemma och mysa ner mig med mina fina djur.
Slänger upp en bild på magen och Molly & Lusifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0