Lite bättre

Nu är jag på liite bättre humör. Va så arg tidigare att våran bebis aldrig vill komma ut, för nu är jag jävligt trött på att vara gravid. Och den här väntan är inge att leka med. Samtidigt som jag börjar bli frustrerad så saknar jag Andreas så fruktansvärt mycket. Vill ha hem min man nu men det är inte många dagar kvar nu. 

Ikväll blir det så klart svenska Hollywood fruar sen blir de sängen. Sov dåligt inatt sen inget på dagen så har börjat fått huvudvärk. 

Imorgon ska jag åka med mamma över till Avesta och storhandla hem de som behövs sen blir de att ta det lugnt resten av dagen som alla andra dagar ;). 

Nej ska mysa ner mig med Molly, tänt massa ljus och kolla på tv :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0