Lördag

Usch vad jag känner mig irriterad, irriterad på ALLT. Massa människor här, skulle bara vilja säga åt alla att åka hem. Vill att våran bebisska komma ut, är trött på att vara gravid. Nej usch ingen bra dag för tillfället. 

Jag och mormor var till Carl-Axel tidigare idag. Lika trevligt som vanligt och han blir så glad när vi kommer. Jag och mormor pratar mycket om hennes förlossningar eftersom de har gått på ungefär 2timmar med alla fyra barn så är de roligt att höra. Samtidigt hur det var förut, vilken skillnad de är.

Igår kväll var vi över till Ulrika och Jonas. Dem vjöd på mat och gott efter. Jag lånade deras bubbelbad, gu va skönt de va. Jättelänge sen jag badade över huvudtaget. Så varmt och varje muskel slappnade av så man släpp alla krämpor ett tag ;). Tack igen för lånet ich för en trevlig kväll underbara ni :). 

Nej jag ska fortsätta vara irriterad och kika runt på paddan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

När man är gravid så får man be folk fara och försvinna, allra helst när det handlar om ens eget hem ;-)
Tack för trevligt sällskap och en trevlig kväll! hoppas att badet hjälpte för den onda/ömma/känsliga kroppen även om bebisen inte fick nå mer brått!
Hoppas det är bättre idag, om inte unna dig något gott/fint :-)

2013-09-15 @ 11:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0