Lördag

Idag vaknade vi halv nio både jag och Andreas. Vi åkte över till Avesta och handlade lite sen hem och åt frukost. Andreas är uppe hos Daniel nu men kommer snart för vi ska först åka förbi mamma sen ska vi hem till min farmor och farfar på lite mat och gratta Theo. 

Igår va vi hemma hos Andreas föräldrar, lika trevligt som alltid måste jag säga och god mat. Jag åt nog mest som vanligt, kan nästan äta hur mycket som helt känns det som.

Andreas ska nog över till Avesta sen när vi kommer hem farmor och farfar och jag tänker bara ta de lugnt. Känner mig helt slut. Två promenader har vi varit ut på ialla fall så Molly är nöjd. Hon ligger och snarkar och sover just nu, min fina prinsessa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0