Måndag

Var och lämnade nya prover halv tio, så får väl höra något imorgon för då har dem kommit till förlossningen.

Jag och Molly tog en promenad sen la vi oss och vilade, en och en halv timme blev de för mig, Molly snarkar fortfarande. Idag blir jag bara hemma. Mår inte prima så känns bäst att bara vara hemma då.

Imorgon går vi in i V38, nu är det inte långt kvar. Vaknade inatt av magsmärtor men dem gör inte så super ont och sitter inte i länge så det är väl bara en pytte försmak hur det kommer bli. Men längtan är enorm efter våran buse <3

Mådde ju inge vidare igår heller. Andreas hade åkt in till Norberg en stund om kom sen hem med massor av choklad till mig. Han vet hur han ska pigga upp sin fru lite.

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt, hänga upp lite tvätt bara :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0