Onsdag

Ligger och vilar lite. Somnade sent inatt och har vaknat varje gång jag ska vända mig, mina höfter värker mer än någonsin och jag längtar tills jag kan ligga hur jag vill och röra mig utan att ha ont. 

Idag har vi som vanligt varit ute på en långpromenad, jag har läst sen kört mormor till Fagersta för att hon skulle till tandläkaren. Efter de bjöd hon på mat sen åkte jag hem. Resten av dagen blir lugn. Runt sju ska vi ut på en promenad igen så Molly får springa av sig. Älskar promenader, jag får mindre ont i kroppen och det är så skönt. Dessutom är de svalt på morgonen och kvällen nu. Älskar hösten! 

Har småvärkar hela tiden. Haft de en vecka ungefär men de dröjer nog några fler dagar innan våran buse vill ut. Men så välkommen när den känner sig redo. Den har en pappa som längtar så enormt och mamma med såklart. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0