Snabba dagar

Idag har dagen gått snabbt och det är bara ett plus i kanten. Idag är det 14dagar kvar tills BF, två små veckor. När man tänker efter har de gått så himla snabbt fast man tycker de har varit segt. Men snart är våran lilla knodd här och vi blir föräldrar, så underbart att bara tänka tanken. 

Idag har vi varit ut på två långpromenader, tvättat och diskat. Även läst såklart så jag har 100sidor kvar sen är det bara sista boken sen är dem utlästa, sorgligt men sant.

Jag har möblerat om inne i lillens rum nu på kvällen, ser trevligare ut nu. Men om jag känner mig själv är de snart omgjort igen. 

Molly springer runt i huset med sitt nya godsedjur och kastar och sliter. Tur att hon är duktig på att roa sig själv. Dock kommer de ligga bomull över hela golvet imorgon men de är de värt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0