Snälla sluta tjata!

Nu är jag riktigt irriterad. Ska snart gå en promenad med Molly så jag kan få andas lite.

Börjar bli JÄVLIGT trött på allt tjat just nu. Gör de, de och de så ska du se att förlossningen går igång. Jag är ute på tre långpromenader varje dag, jag tvättar ofta, plockar och städar och donar men vet ni, de funkar inte på mig. 

Det är nog jobbigt ändå för oss båda utan allt TJAT att bebisen borde komma och att man ska göra massa för inga längtar mer än mig och Andreas. 

På en gång man lägger ut något att man hade tänkt och ta de lugnt och massa människor skriver att "nej gör de och de" så tänker jag snart inte informera människor mer och jag tänker inte svara i telefon eller på sms.

Ni kommer märka när bebisen är ute, vi kommer informera er, jag lovar att inte hålla det hemligt!!!!

Klart jag förstår att folk är nyfikna och så men tänk lite på mig/oss också. Det är vårat första barn och vi längtar och väntar så våra hjärtan snart spricker. Varje dag, timme och minut är jobbig just nu. Man oroar sig att något är fel, att det inte ska bli som man tänkt och allt känns som en hel evighet. Det är tungt och frustrerande. 

Jag ber er, snälla sluta tjata, säg vad man ska göra för när våran lilla är redo kommer våran skatt ut men den verkar inte vara riktigt redo än att komma ut till oss. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0