Söndag

Det är väl tur att man själv är pigg när jag vet att så många andra är dåligt, inklusive min man. Jag har plockat och donat, tvättat, fixat disken och tagit en längre morgon promenad med Molly. Nu är frukosten intagen och jag väntar att maskinen med tvätt ska bli klar sen ska jag in till Norberg en sväng.

Ska till farmor och farfar och träffa Robert, Sandra och Gry en sväng innan dem åker hem idag. Sen vet jag inte vad dagen bjuder på. Ska laga någon mat men jag vet inte om de blir plankstek eller pasta, vi får se vad son faller in när jag handlar.

Va på 50-års kalas igår. Den va nog den första festen jag har haft roligt på nykter och för en gångs skull ville Andreas åka hem före mig. Men han hade ju spelat fotboll hela dagen + lite halv förkyld så de va inte så konstigt. Många Goa skratt blev de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0