Tidig morgon

Tidig morgon men gå upp än tänker jag inte. Molly ligger och kramas med mig och snarkar, Lusifer i fotändan, Devil i Mollys bädd och Ebba i den andra bädden inne i vardagsrummet. Själv är jag ju verkligen inte. 

Har sovit bra inatt faktiskt. Så skönt men jag tänkte försöka somna om och sova till halv nio om det går vill säga. Känner sånt sug efter att städa, vill börja nu men då kommer jag vara trött hela dagen sen om jag gör det nu. 

Imorgon är det äntligen fredag och Andreas kommer hem, wooohooo. Är tjatig jag vet men så blir de när vi bara träffas på helgerna och eftersom han inte kom hem förra utan jobbade så blir de ännu mer tjat ;). Så de ska handlas sen hem till svärisarna och få mat i magen. Mysfredag helt enkelt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0