Torsdag

Sitter hemma hos mamma och är mätt i magen. Idag bjöd min kära mor på kött, pommes, bea och sallad och de satt fint i magen kan jag lova. Så skönt att slippa göra mat själv och dessutom äta själv.

Idag har vi varit ut på en långpromenad, dammsugit av hemma och tvättat en maskin tvätt, lagomt för en dag. Sen har jag bara läst. Börjat läsa dem omtalande böckerna femtio nyanser av honom. Har läst en bit på den första och ja som dem flesta som har läst dem, så är även jag fast. Ska snart åka hem och fortsätta min läsning. Som tur är Molly trött och sover flera timmar efter promenaderna så de går ingen nöd på henne att jag läser.

Imorgon kommer Andreas hem, sjukt va denna vecka har gått fort. Tråkigt så är helgen planerad så den kommer också gå fort, men de är bra för då är den stora dagen snart här då vi är påväg in till förlossningen.

Kanske slänger in ett inlägg senare men jag är nog så uppslukad av boken så troligen inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0