-3kg :D

Andreas och Jill sover så jag ligger i soffan och tänker på vad vi ska göra idag. Jans bil ska vi köra över, Andreas ska besikta sin bil, jag ska ut på en promenad sen så blir de mat. Ikväll ska vi äta pitabröd och kebab med grönskarr och vitlöksdressing :).

Jag vägde mig i förrgår, -3kg visade vågen, tjooohoooo. Bara att fortsätta på samma spår. Vi har varit ute och gått varje dag, Jill är inte så himla förtjust i de men jag har hittat en väg så vi går förbi kossor och de brukar hjälpa. Men nu är Andreas hemma så då får jag passa på att gå längre och kan även gå på kvällen när Jill somnat.

Nu ska jag sätta upp håret och borsta tänderna sen vänta på att mina älsklingar vaknar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0