Feb. 02, 2014

Ska ta och krypa ner i sängen strax.

Jill var så trött ikväll men dem nedrans tänderna kliar så hon blir så arg och ledsen så efter ett bra tag tog jag upp henne och sjöng och vaggade då somnade hon äntligen. Hon brukar verkligen inte vilja de på kvällen. Hon är annorlunda på dagarna också, klängig och lite grinig men de är sånt man får ta. Om jag kunde hade jag gärna bytit med lilla stackarn.

Imorgon ska jag till läkaren, äntligen har jag fixat tid med min handled. Har så fruktansvärt ont och på morgonen känns de precis som tummen är ur led för jag kan inte röra så jag får lov att knäcka tillbaka den då gör de mindre ont i handleden också. Kan inte kasta saker eller hålla på vissa sätt. Trodde det skulle ge sig men nu har de snart varit så i två månader och stöd hjälper inte. Hoppad jag får bra hjälp.

Andreas åkte till Sthlm vid åtta men förhoppningsvis kommer han hem på torsdag igen, det beror på hur mycket det är på jobbet för dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0