Jobbigt

Det är så mycket nu.

Mikaela Daniels tjej flyttar idag till Sthlm.
Nu när hon flyttar så har vi kommit varandra så nära och pratat mer än förut och det kommer bli så tomt utan henne.
Jag och Daniel är osams och de har vi aldrig varit förut.
Jag har låtsas som jag inte bryr mig men de gör jag, det är så otroligt jobbigt. Han är min bror och vi har alltid stått varandra nära och nu känns de som vi inte riktgit känner varandra.
Jag är jättebesviken på honom men jag älskar honom han är ju ändå min bror och att se honom ledsen gör så ont fast han har satt sig i sitsen själv.
Jag har sagt att han inte behöver finnas i mitt och Jills liv men de är ju klart han behöver, jag behöver honom och jag vill att Jill ska ha en morbror som hon kan se upp till. Jag hoppas och kommer göra allt jag kan för att de ska bli bra mellan oss och jag hoppas han känner lika.
Jag saknar min gamla Daniel, han som var glad och inte gjorde som han gör nu.

Det kommer ta ett tag innan jag skriver, känner bara att de är för mycket just nu.






Kommentarer
Postat av: Malin S

Hoppas det löser sig snart gumman <3

2014-02-13 @ 12:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0