Länge sen

Dags för ett inlägg känner jag, det var ett tag sedan.

Allt är som det ska. Daniel mår bättre och är på bena igen. Det som hände var att vi inte viste vart han var. Hans pappa kom hem till mig på söndag kväll och frågade ifall vi viste var Daniel var. Daniel var hos honom på lördag kväll men fick åka in med ambulans sen viste inte hans pappa mer. Mamma började ringa runt både hit och dit och vi fick senare på kvällen veta att han låg på akuten och hade blivit väckt eftersom han hade legat i respirator. Men som vi alla säger att det var då, nu ska han fokusera på att må bra och det börjar han göra, jag börjar få min älskade fina storebror tillbaka, den Daniel jag kände/känner är tillbaka och vi pratar mer än någonsin.

Jag, Jill och Molly är i Sthlm. Vi åkte med Andreas hit i söndags eftersom det inte var något babysim så passade vi på. Vi bor hos hans moster och hennes man. Super mysigt men imorgon ska vi åka hem och som man säger "borta bra men hemma bäst".

Igår var vi in till Täbycenter och shoppade. Mest till Jill så klart. Men jag fick nya kläder av Andreas i födelsedags present.

Imorgon ska jag även hämta ut ett paket på posten med massa kläder till Jill från nameit. Blev en stor beställning men i storlek 74 eftersom hon växer så mycket på längden behövdes lite mer byxor.

Annars flyter allt på. Jill är nu 65,5 cm lång och väger 7200g.








Första pulka turen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0