Helgen över

Helgen har gått så fort. Idag är de dags för Andreas att åka till Sthlm, något som vi aldrig ser fram emot.

Ifredags va vi hemma hos mamma eftersom Sally var där. Sen åkte vi hem och då kom Linus hit och hälsade på.
Igår lördag va först Andreas farbror Ola och hans fru Åsa över sen vid kvart i fem kom Jills farmor, farfar, faster Lina och farbror Joakim hit. Vi bjöd på mat sen pratade vi och bara mös, hur trevligt som helst.

Idag ska jag och Jill upp till min mormor när Andreas är över till Fagersta sen blir det bara att vara hemma.

På torsdag åker jag, mamma och Jill över till Sthlm. Vi kommer hem på lördag igen. Vi ska hälsa på Katta och Thomas. Vi åker tåg så de kommer bli spännande, första gången med Jill. Skönt att mamma är med, själv skulle jag aldrig åkt.

Nu ska jag vänta på att Jill vaknar från sin lilla vila och Andreas, han är genomförkyld.







Prinsessans lilla säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0