Snart ett år sedan ♡

Ska ta sista vändan mee Molly, en dusch sen krypa ner i sängen.

Va på infomötet idag och de verkar toppen. Jag och Viola funderar på att gå alla tre steg inom babysim, verkar hur mysigt som helst. Jill fick ju vara hemma med mamma. Mycket bättre för henne, skulle annars bli in i bilen, ut, av med kläder, på med kläder, in i bilen, ut ur bilen och av med kläder. Nej tack hon busade på här hemma istället.

Bjöd mamma på mat sen åkte hon hem vid halv fyra så jag och Jill har bara mysit, busat och så fick hon ett bad.

Imorgon är det ett år sedan stickan visade två streck. Kommer ihåg dagen så väl. Jag och mamma var och stor handlade så sprang jag in på apoteket för de hade gått så många dagar sen sisa mensen och jag var helt säker på att den skulle visa negativt så jag kunde börja slappna av så skulle mensen komma. När det då kom upp två streck tänkte jag att jag väntar lite till så ändrar den sig men de gjorde den aldrig. Jag vågade först inte säga något till Andreas för han var hemma men på kvällen sa jag att jag va gravid och en lycklig Andreas sken upp och sa "jag ska bli pappa" med världens smile på läpparna. En underbar dag.



Mamma och pappas prinsessa ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0