Typiskt

Bara för att nattningen har gått så bra i en vecka nu så strulade de idag. Jill har somnat mellan 9-10på kvällen. Idag somnade hon nio men vaknade tio i tio istället. Pluttan har dock inte haft en bra dag idag så de spelade nog in lite också, hon somnade iaf tolv, liiite sent tycker jag men vad ska man göra. Hoppas hon har en bättre dag imorgon. 

Andreas har jag skickat iväg på crusing. Så länge sen han va iväg på något sånt även träffa lite vänner som de va länge sen han träffade. Blir ju lite så eftersom han bara är hemma på helgerna tyvärr. 

Linus har varit här ikväll, lika trevligt som vanligt. Tittade på tv och åt chips, dipp och drack cola, aldrig fel. 

Beställde en ny telefon idag, eller ja abonnemang blev de. Samma som jag har nu + en telefon. Den jag har nu börjar göra sitt sista ryck. Hemknappen funkar bara när den vill, lås knappen funkar inte alls och den stänger av sig när den själv känner för de. 

Jag ska ta en snabb dusch sen tänker jag också krypa ner och titta på lite sex and the city och vänta på Andreas. Blir nog inte allt för sent skulle jag tro eftersom han vaknar typ fyra på morgonen och har inte vilat eftersom Jill va grinig idag så han kom upp och bytte av mig när han egentligen skulle vilat. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0