Kompis

Något jag inte har skrivit här i bloggen är att vi har fått en ny familjemedlem, en liten hankatt som heter Kompis. Egentligen var de min bror Daniel som skulle ha honom men han är nästan aldrig hemma så tyckte så synd om honom så han fick flytta hem hit. Än går de bra. Våra tjej katter är väl lite irriterade på honom, han är ju 1år så han vill ju busa men de vill inte dem. 
Lusifer har inte varit hemma på snart två månader, och ingen granne har sett honom så jag tror tyvärr att min fina kille är uppe i himlen, de skär i mitt hjärta att det inte var jag som var där när han fick avsluta (om han inte bara kommer hem någon dag, men de tror jag tyvärr inte :( ). 

En lite halvkass bild på Kompis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0