Blandat

Ska strax greja lite med paddan sen blir det sängen. Andreas är hemma hos Peter, han skulle få sin födelsedagspresent idag (spelkväll hemma hos Peter). Dem har varit bästa vänner sen dem va små och hittar inte på mycket tillsammans längre bara dem två så detta passade bra för dem två :).

Imorgon fyller min älskade mamma år. Av mig, Jill, Andreas och Daniel får hon en överraskning. Vad skriver jag inte än utan det blir av den 7/7 ska vi dra iväg en sväng, lägger ut bilder och skriver lite då vad vi har hittat på åt våran älskade mamma/mormor/svärmor.

Jill har fått sin andra tand uppe nu, så nu har våran plutta 4 tänder :)

Skrev i fredags att jag och Jill kanske skulle dra iväg till Avesta men vi åka till Borlänge istället och med oss fick vi Andreas. Jill fick nya kläder och 2 nya leksaker. En mysig dag sen på kvällen kom Manne hit och vi spelade kort till klockan 3 på natten, en super trevlig dag/kväll.








Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt loppan! Gry jobbar på att komma i samma tandliga som Jill, hon har ju 3 tänder iaf😋 haha.... Tänk att alla barn kan vara så olika i utvecklingen, men när dom blir äldre märks det ingen skillnad alls😉 Hoppas det är bra med er! Kram

2014-06-29 @ 23:52:27
URL: http://www.soddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0