Hämta hem tjejerna ♡

Jag ligger vaken och väntar att tiden ska gå så ska jag åka och hämta prinsessan som sov hos sin mormor för första gången inatt. Inget som var planerat direkt, vi skulle bara ut och fiska en snabbis sen hämta henne men sjön vi skulle till låg en bit bort och fiskrkorten var svindyra för 24tim så prinsessan sov hos mormor och vi fiskade till elva igår kväll. Fem regnbågar fick vi, själv drog jag upp två ;). En riktig trevlig kväll med fiske, grillning och trevligt sällskap.

Dock har jag bara lyckats skrapa ihop 2timmars sömn inatt. Känner mig lite halv seg i huvudet men jag får vila lite sen när Jill tänker vila. Får ta igen de inatt när prinsessan och Molly är hemma igen så man kan slappna av.

Nu ska jag göra mig klar för att ratta in och hämta mina tjejer :).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0