Jun. 06, 2014

Ligger i sängen och drar mig. Andreas morgon att ta Jill så passar på att ligga kvar lite längre bara för att jag kan. Men snart ska jag gå upp och pussa på min fina familj.

Igår på förmiddagen åkte jag och Jill till Avesta för lite shopping. Hittade kläder till henne, en ny leksak och nya grejer till hennes rum. Andreas köpte vi en present till och de blev en captian morgan sen handlade vi mat och åkte hem.
På eftermiddagen kom äntligen Andreas hem. Jill kröp efter honom efter han hade duschat när han skulle klä på sig. Aödrog sett henne krypa så långt och så fort, en liten tjej som har saknat sin pappa.

Idag ska vi på studentfika sen ska vi inte göra så myclet mer, bara vara.

Ska börja med lunchen så den är klar till halv tolv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0