Vart tog våran bebis vägen?

Så typiskt, ligger i sängen och kan inte sova. Jill somnade tidigt ikväll så jag förbereder mig på en tidig morgon. Men man vet aldrig, hon har nästan inte sovit något alls på dagen så hon kanske tar igen det inatt.

Jill har sovit tre hela nätter, nu sover man ju för mycket och det är därför man är trött på dagarna istället ;). Men skönt för henne också, slippa att vakna på natten och vara hungrig.

Idag (skriver idag fast klockan är över tolv) var vi till Fagersta på förmiddagen med mamma. Hittade lite roligt samt en present till Wiking som har fyllt år som han ska få när vi åker ner :). Annars har vi tagit det lugnt. En promenad med Molly. Usch säger jag bara var kallt det blåser. Nästan så man själv ska ha mössa på sig, gör ju ont i öronen. Jill fick ha en tjockare mössa på sig när vi var ut och tur var väl de.

Imorgon ska vi packa klart det mesta i bilen, hem till Jills farmor och farfar och hämta hennes resesäng sen resten blir det att bara vara hemma.

Nej nu ska jag försöka sova så det blir lite sömn innan lillskruttan vaknar. Just ja, hon har fått sin första tand uppe nu också, så nu har hon tre små gryn ♡. Vart tog våran bebis vägen?.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0