ÄNTLIGEN

LYCKLIG TILL MAX !!!!!!
Som jag har skrivit för några månader sen så har ju min bror Daniel problem med ryggen. Han har gått med smärta nu i snart 8år och inte fått någon hjälp fören förra året. Det visade sig att Daniel hade två diskbråck och en nerv i kläm. Även ett av diskbråcket ligger och tycker på ryggmärgen. Så operation skulle det bli och han har nu stått i kö men IGÅR ringde dem, på måndag ska han få opereras. När mamma berättade så började jag böla. 
Så många gånger jag har sett min bror lida, gjort så otroligt dumma saker och även velat avsluta sitt liv för smärtan och för att ingen läkare har trott på honom. Glad är jag, lycklig är jag för hans skull ❤️❤️❤️❤️
ÄNTLIGEN !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0