Bättre kan de bli!

Ligger i sängen och ska snart kolla på en film. 
Dagen har bestått av jobb, middagsvila på soffan och mat hos mamma. 
Jag och Jill somnade 2TIMMAR 😳 på soffan när vi kom hem efter dagis och jobb. Vi va trött. Jill gick upp tio över fem imorse och tio över sex va hon på dagis, hon har ALDRIG gått upp så tidigt och heller inte varit på dagis så tidigt. Men hon hade en toppen dag med sina vänner. Men imorgon är vi lediga så vi ska mysa, busa, träffa moster Lena, äta med mamma/mormor sen lite senare kommer morbror Daniel och hälsar på, en riktigt toppen dag 😊👍. 

Jag däremot är i någon nerförs backe just nu. Glädjen känns som den är långt borta, varför vet jag inte. Jag får mycket bokningar för jobb, jag har en underbar familj men ändå är livet lite extra jobbigt. Det är väl så det är ibland men jag vill inte ha det nu. Nu när allt är så bra som det bara kan bli så kan jag inte glädjas av det. Om det fortsätter så här får jag väl försöka ta mig och prata med någon. Har ändå känt så här nu i någon månad och de börjar bli väldigt påfrestande. 
Det är tur att jag har Jill, Andreas, mamma, Lena och Linus som gör att vardagen ändå faller på plats. 

Nu ska jag vänta på att Andreas ska ringa för godnatt samtalet sen tänker jag försöka få en bra nattsömn. 


Det är tur att jag har dig min lilla solstråle. Att man kan älska en människa så otroligt mycket ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0