Spännande 😍

Ikväll har Lena varit här. Vi har skvallrat, skrattat så tårarna har runnit och pratat massa gamla minnen. Det är så konstigt att gå igenom vad man gjorde innan, innan man va gift och hade barn. Helt sjuka saker har vi gjort och det är helt underbart att bära med sig dem minnena med sin bästa vän ❤️. 

Igår var jag och Jill på Leos lekland med Lena, Mia, Jonathan och Caspian. Så kul det var där, Jill var helt slut efter gårdagen, det blir absolut ett återbesök. 

Idag har mamma varit här hela dagen. Vi har bakat massa. Mamma bakade bröd och jag lite godsaker tills på söndag då jag blir ännu ett år äldre. 
Jill har även varit helt hängig idag och blivit täppt i näsan. Jag slår vad om att hon snart är förkyld igen, mammas lilla plutta. 

På söndag på förmiddagen ska vi familjen Rosén på husesyn, mer om de blir de bäst vecka, ska bli så spännande 😍👍







Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska ni flytta? Nu blir jag ju jätte nyfiken, dags att ses hör jag!😉

Svar: Nja, vi vet inte än. För ska vi iaf kolla 😊
Jenny Rosén

2015-02-25 @ 16:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0