Tisdag 😁

Ligger i soffan och tittar pĂ„ big Bang theory. Jill somnade ovaggat idag efter att ha gĂ„tt upp kvart i sex och va pĂ„ dagis frĂ„n sju till ett, hon har aldrig börjat sĂ„ tidigt förut. Jag jobbade i Fagersta idag pĂ„ hemtjĂ€nsten. De Ă€r verkligen kris med vikarier överallt. 

Resten av dagen spenderade vi med Jills mormor. Vi har skottat snö, lekt, trĂ€ffat morbror Daniel och Ă€tit tacos tillsammans. SĂ„ skönt att ha nĂ„gon att Ă€ta med nĂ€r inte Andreas Ă€r hemma 😊👍. 

Molly ligger utslagen i soffan bredvid mig. Hon och Turbo har kört race i snön dem hĂ€r dagarna han har varit hos mamma, sĂ„ roligt att se dem leka. 

Nu ska jag fortsĂ€tta kolla pĂ„ tv sen blir de allt sĂ€ngen mĂ„ste jag sĂ€ga 😮😮. 





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0