Måndag

Helgen har flygit förbi. Vi har mest tagit de lugnt. Jill har ju inte varit så pigg men nu är hon mer vild än tam igen 😂👍. 

Jobbade inatt, somnade vid åtta och va uppe tjugo över ett igen. Då åkte tvättmaskinen igång. Tyget på soffkuddarna är tvättade, även alla filat, även prydnads kuddarna i soffan är tvättat, mitt och Andreas täcke, sängkläderna och Jills säng är helt ren. Jag tackar att vi köpte en torktumlare för två veckor sen, så kul de har blivit att tvätta igen, jag skulle kunna stå och pussa och krama på den 😘 haha. 

Andreas är hemma och är sjukskriven till onsdag. På onsdag ska han till sjukgymnasten så får vi se om han blir hemma eller om han ska till jobbet. 

Jill sover, så trött efter en dag på dagis och jag väntar in Lena, vi ska ha myskväll. Andreas är med lite vänner så då kommer Lena hit. Vi ska synda i oss lite onyttigt 😊. 

Har helt glömt och skrivit hur de gått med min viktnedgång. När vi kom hem från Thailand hade jag gått ner -13kg. Det är ju helt underbart. Dock har jag gått upp 3kg nu under jul men dem är snart borta igen. Ska sätta igång igen så de blir någon ordning. 15kg ville jag gå ner från början men nu satsar jag på 20kg😁. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0