Lördag

Lördag idag och en ledig helg👍. 
Vi vaknar halv sex idag, eller jag hade precis börjat vakna sen vaknade Jill. Somnade väl kvart över tio igår så det är väl inte så konstigt att man vaknar tidigt 😂. 

Jill sitter i soffan och äter banan och tittar på ipaden, jag har slagit på en tvättmaskin och dammsugit så nu sitter jag också. 
Jill ska snart vila sen ska vi gå ut en sväng innan vi ska hem till min mormor och bjuda henne på lunch, idag blir det tacos, mums. Så vi blir väl där ett tag innan vi ska hem igen. 

Igår kväll åkte jag och Jill dit och köpte med oss lite gofika, så tråkigt att bara sitta hemma hela tiden när det bara är jag och Jill. Mormor blev så glad så och jag fick med mig ett par snygga byxor hem också 👍. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0