Lugg 👍

IgĂ„r gjorde jag nĂ„got som jag inte trodde skulle hĂ€nda, jag klippte lugg pĂ„ Jill 🙈. 
Jag har inte velat gjort de för jag tĂ€nkte spara hĂ„ret pĂ„ henne. Men hon hatar ju nĂ€r man sĂ€tter upp det pĂ„ henne och om man inte hade gjort de hĂ€ngde det i ögonen och DET Ă€r inte kul 👎. 
Det blev iaf super med lugg, hon behöver inte ha uppsatt och hon ser 👍.

Vi ligger i sĂ€ngen och myser. Klockan fem tyckte Jill var en bra tid för att gĂ„ upp, jag vet dock inte om jag hĂ„ller med 😂. Men hon fick sitta med ipaden ett tag innan vi tog frukost och gjorde klart allt för djuren. 

Har lite beslut Ängest om vi ska Äka till Avesta eller inte. Jag börjat ju halv ett men Äker tio i tolv hemifrÄn, sÄ slipper jag stressa. Jag skulle vilja in pÄ plus men dem öppnar ju tio.
Vi fĂ„r se hur jag gör 😊. 

Ska prata med min man idag ifall han och jag kan boka en kryssning, bara han och jag. Äta gott, drick gott och bara vara. Skulle vara sĂ„ sjukt mysigt 👌. 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0