Mama appen 👍

Har setat och tittat pÄ appen mama, min favorit app för tillfÀllet mÄste jag sÀga. Massa roliga saker till Jill, hemmet och en sjÀlv och det Àr sÄ OTROLIGT billigt. Det trÄkiga Àr att det tar typ tvÄ veckor innan man fÄr grejerna, men de Àr de vÀrt. Om ni inte har den, ladda ner och kolla direkt!!

Vi myser hĂ€r hemma, snart ska jag steka pĂ„ köttet vi ska ha till lunch och stĂ€lla in de i ugnen nĂ„gon timme. Idag tar ledigheten slut. Jill ska till dagis och jag till jobbet. Men jobbar bara tre dagar sen Ă€r det ju helg igen, hur lyx Ă€r inte det dĂ„ ? 👍😊. 


Klockan jag bestĂ€llde frĂ„n mama appen (26kr) 


Denna Ă€r ocksĂ„ bestĂ€lld dĂ€r ifrĂ„n (19kr) 

Idag borde lite av alla klĂ€der komma ocksĂ„đŸ‘.






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0