Schema 😁👍

Ligger i sĂ€ngen redan, klockan Ă€r ju bara tio över nio 😂. Men sĂ„ skönt att lĂ€gga sig och slĂ„ pĂ„ nĂ„got pĂ„ ipaden och bara koppla av.
Förra veckan jobbade jag 42tim och denna blir de bara 30tim men sen nĂ€sta vecka hoppas jag pĂ„ ett schema pĂ„ 100% till slutet av april. Hur underbart Ă€r inte det?👍. SĂ„ skönt att veta nĂ€r man ska jobba och nĂ€r Jill ska gĂ„ pĂ„ dagis. Blir lite pusslande nĂ€r jag gĂ„r eftermiddag men det Ă€r tur att hon har sĂ„n snĂ€ll mormor & farmor, utan dem hade det inte gĂ„tt. 

Jill Ă€r förtillfĂ€llet inge pigg, vill bara ligga nerbĂ€ddad i sĂ€ngen eller soffan och slö titta pĂ„ ipaden, det Ă€r inte vanligt nĂ€r hon annars Ă€r en tjej som Ă€r mer vild Ă€n tam. SĂ„ mamma Ă€r hemma frĂ„n sitt jobb och vabbar sĂ„ jag kan jobba, underbara snĂ€lla mamma 😘. 

Idag kom Ă€ven en bestĂ€llning hem med nya skor Ă„t oss i hela familjen. PĂ„ en vecka har Jill fĂ„tt 3par skor 😂😁 haha. Men de Ă€r sĂ„ kul att handla Ă„t henne. Mina skor passade dock inte 😔 men jag har redan skickat tillbaka dem och bestĂ€llt en ny storlek 👍. 

Imorgon jobbar jag 12:30 - 21:00 men sen Ă€r jag ledig fredag till söndag 😁. 











Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0