Utomlands 😍

Sitter och tittar pĂ„ resor utomlands🙈. Skulle sĂ„ gĂ€rna vilja Ă„ka ivĂ€g med Jill och Andreas en vecka till ett barnvĂ€nligt stĂ€lle och bara njuta.
Nu jobbar jag varannan helg och Andreas Ă€r bara hemma pĂ„ helgerna sĂ„ vi kommer trĂ€ffas mindre Ă€n vanligt. 
SĂ„ sitter och tittar hur det ser ut mot hösten. 
Men det Ă€r saker som mĂ„ste fixas hĂ€r hemma som mĂ„ste komma först. 
Huset ska mĂ„las klart, gĂ„rden behöver grĂ€vas och grunden pĂ„ huset behöver fixas. 
Ett nytt kök vill jag ocksĂ„ ha men man fĂ„r inte allt pĂ„ en gĂ„ng tyvĂ€rr 👎😔. 
Men i sommar ska huset bli klart och gĂ„rden ska fixas iaf. 
Vi ska iaf boa in oss hos Andreas moster en helg i Sthlm och gĂ„ pĂ„ Skansen och Ă€ta pĂ„ en flott restaurang har vi bestĂ€mt en helg framöver. Kanske kan fĂ„ Andreas att gĂ„ inne i stan en svĂ€ng ocksĂ„ 😁. 
För en annan som inte Ă€r i Sthlm sĂ„ ofta sĂ„ Ă€r ju sĂ„nt jĂ€tteroligt medans det hör till Andreas vardag 😂. 

Vi ska snart klĂ€ pĂ„ oss uteklĂ€derna och gĂ„ ut en svĂ€ng innan vi ska Ă„ka hem till min mormor (vi ska bjuda henne pĂ„ lunch) sen vidare till Ă€ngelsberg. Sen nĂ€r vi kommer hem ska vi vara ute igen 👍🌞 och senare ikvĂ€ll kommer Jills farmor och faster pĂ„ besök och har Ă€ven pizza med sig, en lika mysig dag idag som igĂ„r skulle jag tro 👍😘. 


👆Hur mysigt det inte det ut egentligen?





 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0