Droppen är nådd!!

Just nu är jag irriterad, arg, ledsen och besviken på människor i min omgivning. 
Jag är så OTROLIGT trött på att det JÄMT är jag som ska se till så att vi träffas, det är jämt jag som får höra av mig först ifall någon vill ses (jag har en vän som hör av sig lika mycket, tack Linus för att du finns❤️). 
Jill fyllde år för två veckor sedan, det va några som inte kunde komma den dagen, det säger jag inget om för de va på en vardag och det är mycket ialla fall då, men vissa har inte ens visat intresse på att komma nu efter och grattat henne, det gör mig väldigt jävla arg!, människor som ska stå mig närmast, människor som har funnits hela vägen med Jill, som inte ens visar intresse på att gratta henne på hennes stora dag, medans jag ska pussla med jobb hit och dit för att komma och fira dem, för födelsedagar är ju viktiga? Ja att gratta er men inte gratta andra.

Jävligt trött också på att det jämt är jag som ska åka överallt (till vissa säger jag att jag gärna kommer till dem, för jag vill hellre de, ta absolut inte åt dig Sandra😘). Men när man skickar och frågar vad dem ska göra, får till svar inget, men sen när jag ställer frågan om dem kan komma hit så är de helt plötsligt väldigt mycket som ska göras, JÄMT. Men jag ska alltid åka, ALLTID. 

Jag ger upp nu, jag tänker inte höra av mig, jag tänkte inte fråga om något. Nu är det ERAN tur att visa att ni vill umgås, träffa oss. Jag ärligt talat skiter i vilket!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0