Lite nytt 😊

HĂ€r ekar det tomt som tusan 😂. Men det kĂ€nns som det enda jag gör Ă€r att jobba, ta hand om Jill, alla djur och hushĂ„llet, sen Ă€r de en ny dag som vĂ€ntar igen. 
Jag jobbar vĂ€ldigt mycket, oftast bara ledig en dag i veckan, denna vecka Ă€r jag ledig tre dagar, de mina vĂ€nner Ă€r VERKLIGEN LYX đŸ˜đŸ‘ŒđŸ»

IgĂ„r va jag till frisören och fixade till hĂ„ret. Har haft blonda slingor men nu blev de vĂ€ldigt mörkbrunt och dessutom lugg đŸ˜±. Haha kommer Ă„ngra luggen efter ett tag, de vet jag eftersom jag mĂ„ste platta den jĂ€mt 😂. 

Just nu ligger jag och mig lilla tjej i soffa , hon Ă€r sĂ„ förkyld och har en sĂ„n hemsk hosta đŸ˜”đŸ‘ŽđŸ». Vaknade före tre inatt och hon hostade till halv fem, kvart i fem 😱. 





Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att du var jÀtte fin i nya frisyren!!!! Kram

2015-09-26 @ 06:18:57

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0