Ojojoj 😂

Ojojoj, haha, hĂ€r skrivs det inte mycket. Men jag tĂ€nkte skriva nĂ„gra rader vad som hĂ€nder hos oss 😊.

Jag jobbar pĂ„ som en galning, för en mĂ„nad sedan sa kroppen ifrĂ„n, det blev för mycket. Jobbade jĂ€mt, dag, kvĂ€ll och natt, skulle vara den bĂ€sta mamman, och ta hand om hela hushĂ„llet samtidigt som de va sĂ„ himla mycket pĂ„ jobbet sĂ„ man stressade ihjĂ€l sig. Jag började mĂ„ dĂ„ligt, grĂ€t och hade svĂ„rt att skratta, jag orkade inte mer. Andreas sa Ă„t mig att vara ledig ett tag, en vecka va jag hemma innan jag klĂ€ttrade pĂ„ vĂ€ggen 😂. Men det bĂ€sta va att jag hade min kusin som bodde hĂ€r dĂ„ som ocksĂ„ mĂ„dde dĂ„ligt sĂ„ vi hade varandra, Ă€ven Linus va i en period, de va sĂ„ skönt att vi förstod varandra. 
Jag och Andreas pratade Ă€ven sĂ„ han ska söka jobb hemma nu sen stĂ„r vi i kö pĂ„ lĂ€genhet inne i Norberg, men om han fĂ„r jobb pĂ„ hemmaplan dĂ„ vill jag bo kvar hĂ€r i Karbenning. 

Jag har Ă€ven fĂ„tt ett lĂ„ngvik pĂ„ över ett Ă„r som börjar i februari, sĂ„ skönt att ÄNTLIGEN fĂ„nett schema. Det Ă€r natt och man Ă€r ledig sĂ„ himla mycket. Jag jobbar sĂ„ 7nĂ€tter pĂ„ 3veckor sen Ă€r jag ledig i 9nĂ€tter, hur skönt Ă€r inte de? 😊😊. Det börjar flyta pĂ„ nu, sĂ„ himla skönt. 

Jill har fĂ„tt tillbaka sin stora sĂ€ng. FrĂ„n spjĂ€lsĂ€ng till storsĂ€ng till spjĂ€lsĂ€ng igen dĂ„ de va omöjligt att natta henne i den för nĂ„gra mĂ„nader sen till nu att hon somnar pĂ„ Max 20min. Hon började klĂ€ttra ut spjĂ€lsĂ€ngen, jag sa att den fick vara kvar sĂ„ lĂ€nge hon va kvar i den men efter helgen sĂ„ valde vi att byta igen eftersom hon kan göra illa sig nĂ€r hon klĂ€ttrar ur hela tiden😅. 

Molly har Ă€ven opererat sig för livmodersinflammation, sĂ„ nu Ă€r hon piggare Ă€n nĂ„gonsin och Ă€ven gĂ„tt ner massa i vikt. Hon har nog haft problem men den lĂ€nge men kanske inte haft sĂ„ ont som hon hade efter jul. Hon Ă„t inte, blev nĂ€stan inge glad nĂ€r man kom hem, spydde, drack mycket och blev helt stel av smĂ€rtan. Va bara att Ă„ka in till Strömsholm kvĂ€llen före nyĂ„r och kvar blev hon för operation, sen kvĂ€llen efter fick vi hĂ€mta henne sĂ„ hon fick vara med pĂ„ tolvslaget 😊. Dock blev de ingen rolig slutsumma dĂ„ jag inte fick försĂ€kra henne förut eftersom hon va en "kamphund" som outbildade mĂ€nniskor kallar rasen. Men hon Ă€r en i familjen och dĂ„ skiter man i vad de kostar bara det blir bra ❀. 

Nu ska jag kvĂ€llskissa hundarna, Turbo Ă€r hĂ€r och Molly Ă€r sĂ„ glad. En lĂ€ngre promenad och massa bus i lekparken har dagen bestĂ„tt av. Imorgon vĂ€ntas jobb igen, jobbar nu tisdag, onsdag och torsdag, dag och kvĂ€ll, sen pĂ„ söndag jobbar jag natt đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ‘ŒđŸ». 

Puss pĂ„ er ❀







Kommentarer
Postat av: Sandra

Fick du inte försÀkra henne...!!!?!? Vad fan var det för stolpskott? En golden retriver kan ocksÄ bli farlig om den fostras av fel personer och Molly Àr ju hur fin som helst!
TrÄkigt med fördomar och okunnigt folk, USCH!
Tur att hon har er❀
Kram pĂ„ er😘

2016-01-20 @ 21:38:51

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0